Deze opleiding heeft als doelstelling je inzichten, methodieken en handige do's-and-don'ts aan te reiken rond e-sales. Deze kennis laat toe om op digitale wijze commerciële opportuniteiten te creëren en te benutten. Natuurlijk vervangt Teams of Zoom nooit de warmte, intensiteit en driedimensionaliteit van een fysieke ontmoeting. Maar... digitaal kan je grondiger en krachtiger met je klanten en prospecten communiceren dan via e-mail of telefoon, én goedkoper en sneller gesprekken voeren dan bij face-to-face gesprekken.
Bent u geïnteresseerd?
Deze opleiding richt zich tot medewerkers die de functie van sales adviseur (gaan) vervullen bij ondernemingen binnen de financiële sector, zoals banken, beleggingsondernemingen en -instellingen, pensioenfondsen of verzekeringsmaatschappijen.
De opleiding kan gevolgd worden door verschillende doelgroepen:
Basic level opleiding: deze opleiding vereist geen voorkennis en behandelt de basisprincipes van het onderwerp.
INHOUD
Voorbereiding deelnemers: Breng twee commerciële boodschappen mee, die je digitaal aan klanten of prospecten wil overbrengen.
PRAKTISCHE INFORMATIE
Een ‘Klassikale opleiding’ volg je in groep. Je bent samen met de andere deelnemers en de docent aanwezig op een afgesproken tijdstip in hetzelfde leslokaal. Er is mogelijkheid tot interactie en feedback, zowel van de deelnemers naar de docent toe als omgekeerd. Het lesmateriaal bestaat als basis uit een presentatie via het MyFA leerplatform, aangevuld met diversen zoals (digitale syllabus, presentatie, audiovisuele fragmenten, …).
Opleidingsmateriaal: PowerPoint presentatie.
Eric Loockx
Personal development